Header Ads

Η μέθοδος με την οποία στέλνεις μηνύματα αποτυπώνει στοιχεία της προσωπικότητάς σου.

Όλοι γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου τα emojis, οι τελείες και οι λέξεις που επιλέγουμε για τα μηνύματά μας αποκαλύπτουν περισσότερα από όσα θα επιθυμούσαμε για τον εαυτό μας.

Έχεις σκεφθει ποτέ τι σημαίνει η υπερβολική χρήση θαυμαστικών ή η επιλογή της παθητικής φωνής; Σου αποκαλύπτω ότι ο τρόπος που επικοινωνείς μέσω social media ή με φίλους αποκαλύπτει πολλά για την προσωπικότητά σου. Και ναι, υπάρχει επιστημονική βάση για αυτό! Ας εξετάσουμε λοιπόν κάποια στοιχεία που μπορούν να «προδώσουν» την προσωπικότητά σου, σύμφωνα με έρευνες και παρατηρήσεις ειδικών.

 Χρήση Emojis: Είσαι ο καρδιοκατακτητής της ψηφιακής επικοινωνίας

Εάν πλημμυρίζεις τα μηνύματά σου με 😂, 😍 και 🙌, οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι είσαι ένα εξωστρεφές και συναισθηματικά εκφραστικό άτομο. Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης, η χρήση emojis υποδηλώνει υψηλό επίπεδο ενσυναίσθησης και συχνά προέρχεται από άτομα που επιθυμούν να δημιουργήσουν πιο στενές σχέσεις. Αντίθετα, η αποφυγή των emojis μπορεί να υποδηλώνει μια πιο σοβαρή ή συγκρατημένη προσωπικότητα.

Οι πολλές τελείες: Ο τελειομανής του chat

Χρησιμοποιείς τελείες ακόμη και σε απλά μηνύματα όπως το «ΟΚ.»; Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η υπερβολική χρήση τελειών υποδηλώνει ένα άτομο που επιθυμεί να διατηρεί τον έλεγχο και είναι οργανωμένο. Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Binghamton, οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν συχνά τελείες δίνουν έμφαση στην ακρίβεια και τη σαφήνεια, ενώ μπορεί να φαίνονται κάπως απομακρυσμένοι.

Πολύ σύντομα μηνύματα: Ο λακωνικός φιλόσοφος

Εάν στέλνεις απαντήσεις όπως «Ναι», «Όχι», «OK», είναι πιθανό να είσαι άτομο που αποφεύγει τις υπερβολές και εκτιμά την απλότητα. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι είσαι πρακτικός, αλλά και κάπως απομακρυσμένος, ειδικά αν δεν παρέχεις επιπλέον εξηγήσεις.

Χρήση παθητικής φωνής: Ο διπλωμάτης της ψηφιακής εποχής

Εάν συνηθίζεις να διατυπώνεις μηνύματα όπως: «Ίσως να πρέπει να το εξετάσουμε διαφορετικά…», «Θα μπορούσε να υπάρξει άλλη προσέγγιση…», «Η κατάσταση ίσως να μην έχει αποσαφηνιστεί επαρκώς…», αυτό υποδηλώνει ότι αποφεύγεις να χρησιμοποιήσεις ενεργητική και πιο «άμεση» γλώσσα. Η παθητική φωνή αποτελεί έναν τρόπο έκφρασης ιδεών ή ανησυχιών χωρίς να στοχοποιείς κάποιον ή να προκαλείς ένταση.

Εάν συχνά εκφράζεσαι με παθητική φωνή, οι ερευνητές θεωρούν ότι είσαι ένα άτομο που αποφεύγει τις συγκρούσεις και επιδιώκει να διατηρήσει μια πιο αρμονική επικοινωνία. Σύμφωνα με μελέτες του Πανεπιστημίου του Manchester, οι χρήστες της παθητικής φωνής τείνουν να προσεγγίζουν καταστάσεις με ενσυναίσθηση και διπλωματία.

Πολλά θαυμαστικά: Ο ενθουσιώδης της παρέας

Εάν τα μηνύματά σου είναι γεμάτα από «!!!», τότε σίγουρα είσαι το άτομο που ζει με πάθος. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι χρήστες θαυμαστικών είναι αυθόρμητοι, γεμάτοι ενθουσιασμό και ενέργεια. Ωστόσο, προσοχή! Η υπερβολική χρήση μπορεί να δημιουργήσει την εντύπωση ότι προσπαθείς υπερβολικά να εντυπωσιάσεις..

 Στέλνεις μηνύματα με προσοχή στην ορθογραφία και τη γραμματική: Ο σοβαρός της παρέας. Εάν διορθώνεις τα μηνύματά σου πριν από την αποστολή τους, πιθανόν να είσαι τελειομανής και να δίνεις σημασία στην εικόνα σου. Μια έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Michigan αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι που διορθώνουν γραμματικά λάθη στα μηνύματά τους είναι λιγότερο αυθόρμητοι, αλλά πιο αναλυτικοί και αξιόπιστοι. Μακροσκελή μηνύματα: Ο αναλυτικός ερευνητής. Αν συντάσσεις εκτενή μηνύματα γεμάτα πληροφορίες, τότε είσαι άτομο που εκτιμά τις λεπτομέρειες και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι αναλυτικοί συγγραφείς μηνυμάτων είναι συχνά άτομα με υψηλή νοημοσύνη και βαθιά σκέψη. Ο τρόπος που επικοινωνούμε μέσω κοινωνικών δικτύων ή μηνυμάτων αποκαλύπτει πολλά για την προσωπικότητά μας, ακόμη και αν δεν το συνειδητοποιούμε. Τα emojis, οι τελείες, οι λέξεις που επιλέγουμε και η δομή των μηνυμάτων μας προσφέρουν μικρές ενδείξεις για τον εαυτό μας.

Έτσι, την επόμενη φορά που θα στείλεις μήνυμα, σκέψου: Τι αποκαλύπτει αυτό το μήνυμα για εσένα; Και κυρίως… πώς θα το ερμηνεύσει ο παραλήπτης;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Από το Blogger.